»program
»imprezy - regulaminy

XXV Jubileuszowy Rajd Bałwan

Regulamin do pobrania... tutaj
Karta Zgłoszenia do Pobrania ...tutaj


XXV JUBILEUSZOWY RAJD BAŁWAN WSPOMINKOWY
1.      Organizatorzy:

  • KI „Mrówkojady”
  • Komenda Hufca Świdnica im. Szarych Szeregów
    2.      Sztab:
  • Komendantka- Katarzyna Niekrasz
  • Z-ca komendantki- Jędrzej Kulak
  • Kwatermistrz- phm. Anna Norbert
  • phm. Teresa Dubel
  • pwd. Damian Ucieszyński3.      Cele:
    • Integracja patroli
    • Wyłonienie najlepszych zespołów
  •  Poznanie walorów turystycznych okolic Świdnicy
    4.      Termin i miejsce:
  • Rajd odbywać się będzie w terminie 23–25.02.2018r.
  • Miejsce zostanie podane w późniejszym terminie
  • Zbiórka uczestników przed Szkołą Podstawową nr 315 dnia 23.02.18r. o godzinie 16.30. Powrót w niedzielę 25.02.18 r. ok. godz. 14.00.
    5.      Potwierdzenie udziału w rajdzie:
  1. • Zgłoszenia należy składać w siedzibie Komendy Hufca do 8 lutego 2016 r. (czwartek)
    • W rajdzie biorą udział patrole w składzie min. 5 do 15 osób plus pełnoletni opiekun (na czele stoi patrolowy). Jeśli będzie w jednym patrolu więcej opiekunów niż 1, to także taka osoba wpłaca składkę zadaniową. UWAGA! Drużyna może wystawić więcej niż jeden patrol w danej kategorii.
    6.      Kategorie:
  • ur. w 2005 i później (harcerska)
  • ur. w latach 2002 – 2004 (starszo harcerska)
  • ur. w latach 2001 i wcześniej (wędrownicza)
    7.      Składka zadaniowa:

Składka zadaniowa na rajd wynosi 35 zł, jeden opiekun nie wnosi składki zadaniowej.
W ramach składki zadaniowej zapewniamy:

  • nocleg w szkole
  • pamiątkową koszulkę
  • przejazd autobusem
  • ubezpieczenie NNW
  • wrzątek
  • dyplomy i nagrody
  • dobrą zabawę

Przedsięwzięcie dofinansowane jest ze środków własnych Komendy Hufca ZHP Świdnica.
8.      Należy ze sobą zabrać:

Patrole:

  • proporzec (jeśli  drużyna  posiada), apteczkę z wyposażeniem, 1 busole, metr linki,  mapę terenu, na którym odbędzie się rajd, zapałki

Indywidualnie:

  • kurtkę przeciwdeszczową i mrozoodporną, kompletne umundurowanie, śpiwór, karimatę, przybory do jedzenia i picia, prowiant na czas rajdu, obuwie zmienne (adidasy, trampki z białą podeszwą), zapasowe skarpety, legitymację lub książeczkę harcerską, przybory do mycia, szycia i pisania, latarkę, poduszkę „jasiek”
    9.      Wyżywienie:
  1. Uczestnicy przygotowują posiłki we własnym zakresie.

10.  Punktacja:
•  wiedza o historii Szarych Szeregów oraz wiedza turystyczno-krajoznawcza (dotycząca terenu, na którym odbywa się rajd)
•  prezentacja zespołów podczas sobotniego wieczoru (patrz- zadanie przedrajdowe)
•  zadania – niespodzianki
•  ekwipunek
•  gra terenowa
•  przeciąganie liny
•  punkty do dyspozycji organizatorów

11.  Postanowienia końcowe:
• Rajd odbędzie się bez względu na pogodę
• Dyskwalifikacja uczestników może nastąpić w przypadku postępowania niezgodnego z regulaminem rajdu oraz Prawem Harcerskim
• W przypadku rezygnacji z udziału w rajdzie wpisowe nie będzie zwracane
•  Odpowiedzialność za szkody wyrządzone w miejscu zakwaterowania ponoszą opiekunowie zespołów
•  W przypadku zbyt małej liczby chętnych organizatorzy zastrzegają sobie prawo do połączenia kategorii
• Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów

12.  Zadania przedrajdowe:
W tym roku tematyką Rajdu Bałwan są wspominki. Każdy patrol wybiera 1 tematykę z niżej podanych:

 

  • Rycerze
  • Indianie
  • Kosmiczny
  • Robin Hood
  • Starożytna Grecja
  • Piracki
  • Jaskiniowy
  • Bajkowy
  • Medyczny
  • Wiejski

 

Panuje zasada „Kto pierwszy ten lepszy”. Lista będzie wisieć w hufcu.

1)      Podczas sobotniego wieczoru patrole prezentować będą przygotowaną przez siebie autorską piosenkę o wybranej tematyce. Zanim jednak zaśpiewacie musicie przedstawić jak najciekawiej swój patrol. Liczymy na Waszą kreatywność!

Występy będą oceniane wg następujących kryteriów:
- znajomość tekstu wśród członków patrolu
- akompaniament (dobór i zróżnicowanie instrumentów)
- zaangażowanie członków patrolu
- stroje nawiązujące do tematyki
- ogólne wrażenie, pomysłowość

-punkty do dyspozycji jury
UWAGA! Nie będzie możliwości odtwarzania nagrań z płyt i innych nośników. To ma być TYLKO WASZE wykonanie.

NA RAJD PRZYJEŻDZAMY W PEŁNYCH MUNDURACH!!!


baner

Związek Harcerstwa Polskiego
Chorągiew Dolnośląska
Hufiec im. Szarych Szeregów w Świdnicy
ul. Lelewela 18, 58-100 Świdnica 
tel./fax: +48 748520179
e-mail: swidnica@zhp.pl
www.swidnica.zhp.pl

Konto: BZ WBK S.A. O/Świdnica 
66 1090 2369 0000 0006 0200 0234 
SWIFT: WBKPPLPP
KRS: 0000264246
REGON: 020380949-00141

Biuro KH czynne:
Pon. - Cz. 8.00-17.00,
Pt. 8.00-15.00.

Dane do faktury:
ZHP Chorągiew Dolnośląska
Hufiec w Świdnicy
ul. Nowa 6, 50-082 Wrocław
NIP 897-172-05-40

Adres korespondencyjny:
Komenda Hufca ZHP Świdnica 
ul. Lelewela 18, 58-100 Świdnica
Informacja: Użytkowanie Witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie.
Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.